Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

10χρονη επιζών από καρκίνο δωρίζει περισσότερα από 10.000 παιχνίδια σε άλλα παιδιά!


Αυτό το 10χρονο κορίτσι βρέθηκε να κολυμπάει ανάμεσα σε δώρα, τα οποία όμως δεν προοριζόντουσαν για την ίδια!

Χάρη στην πρωτοβουλία της Sadie Keller συγκεντρώθηκαν συνολικά 10.323 παιχνίδια, για το "πρόγραμμα" της δωρεάς της Χριστουγέννων, που ονομάζεται Sadie's Sleigh.

Η φιλανθρωπική της επιχείρηση ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια, όταν διαγνώστηκε με καρκίνο.

Όπως λέει η Sadie:"Είπαν στους γονείς μου ότι έχω λευχαιμία και δεν ήξερα τι σήμαινε αυτό", είπε στην Inside Edition.

Η μητέρα της θυμήθηκε με τι τρόπο είπε στην κόρη της τα δυσάρεστα νέα:
"Η Sadie καθόταν στην αγκαλιά μου...μετά μου ψιθύρισε και μου είπε:" Μαμά, θα πεθάνω; "Και εγώ σαν υστερική της είπα:« φυσικά και όχι μωρό μου, δεν πρόκειται να πεθάνεις », αλλά βαθιά μέσα μου δεν ήξερα τι θα συνέβαινε, είπε η μητέρα της.


Η Sadie στο διάστημα της δοκιμασίας της με τις χημειοθεραπείες παρέμεινε αισιόδοξη, μάλιστα εκείνη την περίοδο εμπνεύστηκε να δώσει στα παιδιά που αγωνίζονται για τη ζωή τους με τον ίδιο τρόπο, χαρά μέσα από παιχνίδια γι'αυτό και αποφάσισε να δημιουργήσει το "πρόγραμμα" της δωρεάς της Χριστουγέννων.

Το 2015, άνθρωποι σε όλη τη χώρα (Ντάλλας) δώρισαν 1.300 παιχνίδια στο Ίδρυμα Sadie Keller. Το 2016, ο αριθμός έφτασε τις 5.000.
Και φέτος (2017) πήρε περισσότερα από 10.000 παιχνίδια και παιχνίδια.

"Ποτέ δεν πίστευα ότι αυτό θα γινόταν τόσο μεγάλο και θα συγκεντρώναμε τόσα πολλά παιχνίδια", είπε.

Η συλλογή των παιχνιδιών δεν περιορίζεται μόνο στις χριστουγεννιάτικες αργίες, αλλά συλλέγει παιχνίδια καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους στο πλαίσιο του προγράμματος Milestone Gifts.

"Φέτος, συγκεντρώθηκαν τόσα πολλά παιχνίδια που χρειάζονται δύο φορτηγά για να μεταφέρουν τα πάντα", μας ενημέρωσε η 10χρονη αφήνοντας τους γονείς της άφωνους.

Τα παιχνίδια διανεμήθηκαν σε παιδιά που βρίσκονται σε τέσσερα νοσοκομεία στην περιοχή του Ντάλλας, συμπεριλαμβανομένου του Ιατρικού Κέντρου Παιδιών του Ντάλας. Για αυτά τα παιδιά που αγωνίζονται για τη ζωή τους, είναι ένα χαρούμενο διάλειμμα από τη θεραπεία.

Η Sadie, η οποία είναι τώρα "καθαρή" (χωρίς καρκίνο), υποστηρίζει την ενημέρωση για τον καρκίνο της παιδικής ηλικίας, ελπίζοντας μ'αυτό τον τρόπο να επηρεάσει την χρηματοδότηση που δίνετε για την έρευνα του καρκίνου της παιδικής ηλικίας. Αυτή τη στιγμή, μόνο το 4% όλων των κονδυλίων όλων των ερευνών για τον καρκίνο αφορά τον καρκίνο της παιδικής ηλικίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου